چشم به راه
پالت
نگارش در تاريخ جمعه 8 آذر 1392برچسب:, توسط حبیب



نظرات شما عزیزان:

Hamid
ساعت16:30---26 آذر 1392
سلام عالي بود، به اميد موفقيت هاي بيشتر مدير لوازم مهندسي وهنري ترنج
پاسخ:سلام مرسی و همچنین شما


Hamid
ساعت16:30---26 آذر 1392
سلام عالي بود، به اميد موفقيت هاي بيشتر مدير لوازم مهندسي وهنري ترنج

نفس
ساعت10:43---24 آذر 1392
شش حرف و چهار نقطه! کلمه کوتاهیه.اما معنیش رو شاید سالها طول بکشه تا بفهمی! تو این کلمه کوچیک ده ها کلمه وجود داره که تجربه کردن هر کدومش دل شیر می خواهد! تنهایی، چشم به راه بودن،غم،غصه،ناامیدی، *** دلتنگی،صبوری،اشک بیصدا،هق هق شبونه، افسردگی،پشیمونی،بی خبری و دلواپسی و...! برای هر کدوم از این کلمات چند حرفی که خیلی راحت به زبون میاد و خیلی راحت روی کاغذ نوشته میشه باید زجر و سختی هایی رو تحمل کرد تا معانی شون رو فهمید و درست درک شون کرد!!! متنفرو از هر چیزی که زمان را به یاد من میاورد... و قبل از همه این ها متنفرم از انتظار... از انتظار متنفرم آنقدر چشم،انتظار آمدنت نشستم که تمامی در بهای باز،بر روی پاشنه انتظار پوسیدند.

نفس
ساعت13:37---21 آذر 1392
کجا دنبال مفهومی برای عشق میگردی که من... این واژه را تا صبح معنا میکنم هر شـــــــب

سارا و مهتاب(همدیاریا...:))
ساعت12:28---14 آذر 1392
سلاااااااام...
خوبی؟؟؟؟
کارات عاالیه...
ماهم از امروز شروع کردیم...
داریم چهره کار میکنیم...
موفق باشی...


نفس
ساعت10:36---14 آذر 1392
آنقدر فکرم حول محور یادش میچرخد که گاهی کسی با من حرف میزند متوجه نمیشوم چه میگوید فقط تاییدانه سرم را تکان میدهم. می بینی چقدر غرق در یاد توام...

نفس
ساعت13:31---13 آذر 1392
دلم آرامش دریایی می خواهد! که در پس تلاطم موجهایش صدای عشق نوازشگر لحظه هایم باشد... " دلم تو میخواهد " با لبخند یاسی ات... که به یکباره مست میکند تمام مرا... عشق های افراطی بلوغ، عزیزم های کلیشه ای، وابستگی های کودکانه... نمیخواهم... دلم تویی میخواهد که سکوتم را معنی کند...

نفس
ساعت16:41---12 آذر 1392
دریا چه دل پاک و نجیبی دارد بنگر که چه حالت غریبی دارد آن موج که سر به صخره ها میکوبد با من چه شباهت عجیبی دارد!!!

نفس
ساعت16:37---11 آذر 1392
با تو بودن قصه شیرینی است به وسعت تلخی تنهایی و داشتن تو فانوسی به روشنایی هر چه تاریکی

نفس
ساعت12:24---10 آذر 1392
آفتاب گردان های شهر همه از آفتاب روی گردانند از آن روی که روی تو را گرداننده ی آفتاب یافته اند

نفس
ساعت12:19---10 آذر 1392
تا زنده ام می نشینم به انتظارت شاید هم نیایی... من کارم را می کنم...

نفس
ساعت12:12---10 آذر 1392
و حالا انتهای کوچه شعر منم با انتظاری مبهم و زرد ولی ای کاش جادوی نگاهت غزل های مرا غارت نمی کرد

نفس
ساعت12:07---10 آذر 1392
تو را در باد گم کرد و به انتظار نشست و نمیدانست مسافران باد را بازگشتی نیست

نفس
ساعت12:05---10 آذر 1392
شعله ی انتظار تا ابد نمی سوزد هیزم ها خیس ند و آتش های دیگر سخت وسوسه انگیز...!

نفس
ساعت12:01---10 آذر 1392
من فکر می کنم در غیاب تو همه ی خانه های جهان خالیست! همه ی پنجره ها بسته است! وقتی که تو نیستی من هم تنهاترین اتفاق بی دلیل زمین ام!

نفس
ساعت15:18---8 آذر 1392
پنجره ها کلافه اند از سنگینی نگاه منتظرم... اگر نمی آیی اینقدر پنجره ها را زجر ندهم... چشمهایم به جهنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: